برگزاری مسابقه ایده پردازی نرم افزار و اپلیکیشن مدیریت ورزشی

فناوری در دنیای امروز به عنوان موتور محرکی در نظر گرفته شده است که ضمن به حرکت درآوردن چرخ های شغلی و استخدامی، سبب رشد و پویایی اقتصاد جامعه و بهبود و تسریع فرآیندها شده است. از این رو با در نظر گرفتن این عامل و با هدف به چالش کشیدن قدرت تخیل و توانایی ایده پردازی دانشجويان و محققان، انجمن علمي مدیریت ورزشی ایران درصدد برگزاري مسابقه «ایده پردازی نرم افزار و اپلیکیشن مدیریت ورزشی» در پنجمین همایش علمی مدیریت ورزشی ایران برآمد.

 در این مسابقه هر شرکت کننده باید ایده خود را در حداکثر 2 اسلاید یا 5 خط توضیح داده و ارسال نماید. معيارهاي داوري عبارتند از میزان کاربردی بودن اثر، نو بودن ایده، نداشتن مشابه داخلی یا خارجی و میزان کمک به افزاش بهره وری سازمان های ورزشی.

 

قالب ایده

 

برای ارسال اثر خود به لینک زیر مراجعه کنید:

 

لینک ارسال ایده

 

 

 

 

انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران


استان تهران، شهرستان تهران، بخش مرکزی، شهر تهران، محله نظامی گنجوی، کوچه هفت پیکر (8)، خیابان نظامی گنجوی، پلاک33، موسسه آموزش عالی بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، طبقه6، اتاق 609، انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران، کدپستی: 1434863111

 

کد پستی:1434863111

 

ایمیل و شماره تماس انجمن جهت پاسخگویی به سوالات :  issmairan@gmail.com  -  09903969692

لطفا هر گونه سوال و درخواست درمورد نشریه رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی را از طریق ایمیل trends.journal2019@gmail.com مطرح نمایید.   

 

 

 

ISSMA.IR

تم آبی     تم اصلی

کلیه حقوق این تارنما متعلق به انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران می باشد.